България е малка и китна държава, която има нужда от качествен пиар, за да изглежда пред света такава, каквото всъщност е. Богата на прекрасни гледки, хора и съкровища.
Именно такива си събират всички гости на прекрасната ни държава под формата на спомени, когато я посещават и тя ги впечатли и вдъхнови.
Това е, когато рекламата на България е такава, каквото трябва, когато тя е грозна, тогава се създава и подобно впечатление в чужденците. Една от най-стойностните подвижни реклами на България в момента е спорта и в частност тениса чрез Григор Димитров.
Всяка седмица, в която той играе милиони го гледат и освен, че говорят за името му и играта му, те включват и България. Интересуват се коя е тази малка страна, от която Григор е тръгнал за световния тенис елит, защото той е именно там. Сред най-добрите и постоянните в толкова конкурентен спорт.
Какво искаме да кажем в тази статия? Правилният пример трябва да се следва. Григор е книга по етикет, която трябва да се изследва и използва в отношение на поведение на и извън корта. Милионната му фен база е изградена с внимателни и правилни ходове. Затова младите ни спортисти трябва да се учат от него и след време и те успешно да рекламират България пред света.
Снимка: От Официалния Инстаграм профил на Lacoste